.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسی:مصرف صحیح باید درجامعه نهادینه شود

امام جمعه ساری نقش احزاب را در گرم کردن تنور انتخابات بسیار اساسی دانست و گفت: احزاب سالم و خوش نیت می توانند رئیس جمهور سالم، مثبت و موفق را برای آینده هر کشوری تعیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی امروز در خطبه های نمازجمعه ساری افزود: اصلاح الگوی مصرف نباید به پارچه نویسی، بخشنامه و برگزاری همایش ها خلاصه شود و مصرف صحیح باید در جامعه نهادینه شود و نباید این پیام را فقط در شعارها مطرح کرد بلکه باید اصلاح الگوی مصرف را عملی کرد به طوریکه شاهد کاهش مصرف به ویژه در مصرف انواع انرژی باشیم.

وی تاکید کرد: دولت و ملت باید اصلاح الگوی مصرف را عملی کنند و رسانه ها نیز برای ترویج این فرهنگ تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری این انتخابات را برای جامعه اسلامی سرنوشت ساز و اثرگذار دانست و افزود: شرکت در انتخابات یک امر مهم و وظیعه همگانی است.

طبرسی تاکید کرد: امروز همه باید با شناخت و آگاهی کامل بر سر صندوق رای حاضر شوند زیرا دوران آزمون و خطا برای ملت ایران گذشته است.

وی با بیان اینکه تخریب افراد برای پیروزی هواداران در انتخابات ایران مفهوم و معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: انتخابات ایران در فضای رقابتی، سالم و آزاد برگزار می شود.

خطیب جمعه ساری نقش احزاب را در گرم کردن تنور انتخابات بسیار اساسی دانست و گفت: احزاب سالم و خوش نیت می توانند رئیس جمهور سالم، مثبت و موفق را برای آینده هر کشوری برنامه ریزی کنند و نباید در تبلیغات شخصیت ها را تخریب و وارد حریم خصوصی آنان شویم.

وی با بیان اینکه به هرحال یک نفر به عنوان رئیس جمهوری باید انتخاب شود و همه باید در انتخاب فرد به ارزش های دینی و ولایتمداری نامزدها توجه کنند، گفت: هر شخصی که انتخاب شد همه از هر جناح و حزبی باید از آن حمایت کنیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنانش به سیاست خارجی ایران درباره نحوه برخورد با آمریکا گفت: اکنون دنیا و رسانه در اختیار این کشور است و هرگونه تخریبی را علیه ایران انجام می دهد اما کشورمان با صلابت و صادقانه با دنیا برخورد می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.